reklama

Odchádzam na Camino de Santiago

Dva roky som čakal, kedy sa mi splní sen a pôjdem na púť Camino de Santiago. Ten deň nastáva zajtra. Pre každého čitateľa sa pokúsim pripraviť raz týždenne kratučký cestopis na mojom blogu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

725 kilometrov (slovom sedemstodvadsaťpäť - ak ma niekto upodozrieva z preklepu) naprieč Španielskom - pešo, s batohom a vlastnými myšlienkami. V stredu vyrazím z mestečka Roncesvalles na samom severovýchode Španielska. No a najneskôr prvý augustový deň by som mal doraziť do Santiaga de Composella, na samom severozápade Španielska. Pôjdem sám, bez skupiny, bez sprievodcu (fanúšikovia Mágovho denníka - Coelho - mi to možno budú zazlievať).Dúfam, že dojmy ktoré Vám sprostredkujem Vás minimálne očaria :-)Pozdravuje Peter

Peter Fašung

Peter Fašung

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tridsaťtriročný, optimistický, v širokých súvislostiach rozmýšlajúci, v oblasti rozvoja ľudských zdrojov pôsobiaci, ekonómiu slobody ako hobby majúci ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu